Neohodnoceno

Amstaff pánské triko Lucian red

Varianta
Značka: Amstaff
1 050 Kč –15 % 890 Kč
Kategorie: Pánská trička
rrr
Novinka Tip
1 050 Kč –15 %

 

  • Stylový potisk loga značky na přední straně
  • Cool potisk loga značky na zadní straně 
  • Klasický kulatý výstřih
  • Pohodlný střih a pohodlné nošení

Značka: Amstaff

Materiál: 100% bavlna

 

Pokyny pro údržbu

  • perte při teplotě max. 30°C při šetrném programu s mírným mechanickým působením
  • při žehlení nesmí teplota spodní plochy překročit 110°C
  • výrobek se nesmí bělit
  • výrobek se nesmí chemicky čistit
  • výrobek se nesmí sušit v bubnové sušičce
  • perte vždy obrácené naruby
  • používejte neagresivní prací prostředek
  • nedoporučujeme použití koncentrovaných gelových prostředků
  • nepoužívejte aviváž, nebo prací prostředek s aviváží
  • perte s oblečením stejné barvy
  • sušte v horizontální poloze, ve stínu, ne na přímém slunci

     

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Streetwearová znaÄka Amstaff

Značka Amstaff wear

 

V roce 2000 se v Německu začal formovat hudební label pod názvem Amstaff. Hlavní logo psa (Americký Stafford) se stalo maskotem této hudební skupiny.

Kombinace takového loga a názvu nezobrazuje jen lásku k těmto psům, ale také spojuje jeho nositelů vlastnostmi jako jsou síla, vůle, hrdost a čestnost. Každý rok od roku 2000 Amstaff Vidal sérii oblečení, které bylo typické pro jejich hudební produkci. A postupně se z druhořadého záměru doplnění hudby oblečením stal záměr prvořadý. 

Vznikla samostatná společnost Amstaff wear, která se specializovala na výrobu a prodej tohoto oblečení. Amstaff se soustřeďuje na Německou ulici. Kombinuje typický street wear s nádechem sportovního oblečení protkán posledními módními trendy. Zajímavý design a vysoká kvalita se brzy postarala o přední místo na Německé módní scéně a dnes se tato značka distribuuje do celé Evropy! Nyní i u nás na shopu tak neváhej a vybírej !